Fit tiramisu skyr - Zdrowy styl życia Stylowo i Zdrowo
Dietetyczne tiramisu

Fit tiramisu skyr

Jednoporcjowe, dietetyczne fit tiramisu z serkiem skyr na bezglutenowych biszkoptach. Pyszne, lekkie, a zarazem sycące. Jednoporcjowe fit tiramisu skyr przygotujesz w maksymalnie 15 minut.

Fit tiramisu skyr

B21 W42 T19 – 438 kcal

Składniki:

  • 48 g (ok. 8-9 szt.) bezglutenowych biszkoptów Delisana (link allegro)
  • 100 g serka naturalnego skyr
  • 1 żółtko jajka
  • 50 g mleczka kokosowego (link allegro)
  • 1-2 miarki erytrytolu
  • 10 g kakao
  • małe espresso

Przygotowanie:

  1. Małe espresso wylej na talerzyk i zamocz w nim biszkopty.
  2. Żółtko ubij z erytrytolem i mleczkiem kokosowym.
  3. Masę jajeczną połącz z serkiem skyr.
  4. Około 4-5 biszkoptów rozłóż na dno niewielkiego naczynia.
  5. Następnie na biszkopty połóż masę serowo-jajeczną i powciskaj pozostałe biszkopty.
  6. Całość posyp kakao i odstaw do lodówki na kilka minut.

*Z pozostałego białka jaja możesz zrobić bezę z erytrytolem.

_______

Pamiętaj, że…

…odpowiednie żywienie odgrywa w naszym życiu bardzo ważną rolę. Jeżeli produkty, które jemy, są odpowiednio dobrane i pełnowartościowe wiemy, że odżywiamy się zdrowo. Kiedy jesteśmy zdrowi, a każda nasza komórka jest odpowiednio nawodniona i odżywiona jesteśmy radośni i mamy dużo energii. Takie są efekty odpowiednio skomponowanej, zdrowej diety, której podstawą są białka, tłuszcze i węglowodany – to podstawowe makroskładniki diety, na temat których każdy powinien mieć przynajmniej minimum wiedzy pozwalającej na prowadzenie zdrowego trybu życia. Zobacz więcej wpisów z kategorii ODŻYWIANIE.

_______

A jeśli chcesz jeść zdrowo, nie tracić czasu na gotowanie, jeść to na co masz ochotę i z tego co akurat masz w kuchni – dołącz do Programu Odżywianie Systemowe.

Jedz codziennie zdrowe posiłki o odpowiedniej kaloryczności bez liczenia kalorii, a nawet zdrowe alternatywy fast foodów! Co więcej, nie musisz planować z tygodniowym wyprzedzeniem, bo cały system odżywiania skonstruowany jest tak, że znajdziesz w nim bardzo proste i szybkie posiłki, z produktów, które aktualnie masz w domu. Możesz przygotować posiłki na kilka dni do przodu, możesz posiłki zamarzać na przyszłość! Ten system żywienia jest zdrowy, pyszny i łatwy do wprowadzenia! Co więcej – znajdziesz w nim przepisy oparte na produktach o wysokiej gęstości, a połączenia produktów o wysokim ładunku energetycznym z produktami o niskim ładunku energetycznym zapewni Ci poczucie sytości na długo.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Close
Zaloguj się
Close
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.