Mus z awokado i banana z jeżynami - Zdrowy styl życia Stylowo i Zdrowo

Mus z awokado i banana z jeżynami

Mus z awokado i banana
Takiego musu z awokado i banan jeszcze nie było! To połączenie smakowe Was uzależni. Awokado w połączeniu ze słodkim bananem, głębokim smakiem kakao i lekko kwaśnymi jeżynami jest idealne! Na drugie śniadanie, na mniejszy głód, zawsze pod ręką! Szybki w przygotowaniu, smaczny – samo zdrowie.

Mus z awokado banana z jeżynami

B5 W40 T11 – 1 porcja

Składniki:
70 g awokado
1 banan (ok. 120 g)
łyżka kakao
0,5 łyżeczki ksylitolu
garść (ok. 50 g) jeżyn

Wykonanie:

  • Awokado, banan, kakao, ksylitol blendujemy na gładką masę. Lepiej do tego nada się malakser niż klasyczny blender, bo blender może sobie z tym nie poradzić. W razie problemów ze zblendowaniem dodać odrobinkę wody.
  • Gotowy mus przekładamy do szklanki/miseczki/pucharku i dekorujemy jeżynami.

Ten mus z awokado i banana idealnie sprawdzi się na lekką węglowodanowo-tłuszczową kolację. Świetna alternatywa  dla  nutelli.Mus z awokado i banana

_______________________________________________________

Zobacz inne wpisy z działu: PRZEPISY. Ułóż pełnowartościowy i smaczny jadłospis z przepisów na blogu. Proponuję Ci:  

Korzystaj z moich przepisów, ciesz się zdrowiem i piękną sylwetką. W każdym przepisie masz podane BWT oraz ilość porcji jaka przypada na posiłek. Jadłospis bazowy ma 1520 kcal (4 posiłki), wystarczy że do drugiego lub trzeciego posiłku dodasz 180 kcal z owoców lub te przekąski poniżej 150 kcal – otrzymasz dietę ok. 1700 kcal. To wystarczająca ilość kalorii dla przeciętnej kobiety, mającej siedzący tryb życia i ćwiczącej nie więcej jak 2 razy w tym po 1 h. Możesz zwiększyć kaloryczność posiłków we własnym zakresie.

Obserwuj mnie na Facebooku i Instagramie.

Komentarze (3)

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Close

Zaloguj się

Close

Koszyk (0)

Koszyk jest pusty Brak produktów w koszyku