Pieczone warzywa - Stylowo i Zdrowo

Pieczone warzywa

Pieczone warzywa to idealna opcja na szybką i zdrową kolację. Pieczone warzywa są zdrowe i smaczne. Koniecznie wypróbuj ten przepis.

Pieczone warzywa

B3 W40 T11

Składniki:

  • 400 g warzyw korzeniowych (marchew, bataty, pietruszka, burak)
  • 10 g płatków kokosowych
  • 10 g mała ghee
  • 0,5 łyżeczki papryki wędzonej
  • 0,5 łyżeczki papryki słodkiej
  • sól

Przygotowanie:

  1. Masło ghee rozpuść.
  2. Warzywa pokrój w słupki i wymięszaj z masłem oraz przyprawami.
  3. Rozłóż na wyłożoną papierem blachę do pieczenia.
  4. Piecz w piekarniku 15-20 min w temp. 180 st. C.

Smacznego!

_______________________________________________________

Zobacz inne wpisy z działu: PRZEPISY. Ułóż pełnowartościowy i smaczny jadłospis z przepisów na blogu. Proponuję Ci:  

Korzystaj z moich przepisów, ciesz się zdrowiem i piękną sylwetką. W każdym przepisie masz podane BWT oraz ilość porcji jaka przypada na posiłek. Jadłospis bazowy ma 1520 kcal (4 posiłki), wystarczy że do drugiego lub trzeciego posiłku dodasz 180 kcal z owoców lub te przekąski poniżej 150 kcal – otrzymasz dietę ok. 1700 kcal. To wystarczająca ilość kalorii dla przeciętnej kobiety, mającej siedzący tryb życia i ćwiczącej nie więcej jak 2 razy w tym po 1 h. Możesz zwiększyć kaloryczność posiłków we własnym zakresie.

Zobacz: Jak ułożyć jadłospis z przepisów na blogu.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Close

Zaloguj się

Close

Koszyk (0)

Koszyk jest pusty Brak produktów w koszyku

Stylowo i Zdrowo

Blog o zdrowiu