Snickers w wersji fit - Zdrowy styl życia Stylowo i Zdrowo
snikers w wersji fit

Snickers w wersji fit

Snickers w wersji fit.
Było już bounty, więc czas na snickers w wersji fit z kaszy jaglanej, bez cukru! Koniecznie podziel się nim z najbliższymi! Składniki nie powinny Cię zaskoczyć – nie zabraknie w nim orzeszków arachidowych i gorzkiej czekolady. Przepis nie jest trudny, ale dosyć czasochłonny. Spróbuj, nie pożałujesz 🙂
Snickers w wersji fit.

Snickers w wersji fit

B120 W239 T136 – 6 porcji 
Idealny na drugie śniadanie

Składniki:
Warstwa ciemna:
– 150g kaszy jaglanej
– 200 ml mleka migdałowego niesłodzonego
– 1 jajo
– 2 białko
– 20g mleczka kokosowego (część gęsta i płynna mleczka kokosowego)
– 20g musu kokosowego Foods by Ann (to nie jest to samo co olej kokosowy!)
– 15g kakao
– 25 g białka extensor
– 20 g ksylitol zmielony na pył


Warstwa jasna:
– 50g kaszy jaglanej
– 25 g białka extensor
– 80g masła orzechowego
– 20 g pokruszonych orzeszków arachidowych
– 50g serka mascarpone
– 90g mleczka kokosowego (tylko gęsta część)
– 50g miodu

Polewa czekoladowa:
– 40g gorzkiej czekolady min.64% kakao
– 10 g serka mascarpone
– odrobina meka migdałowego

Przygotowanie:

Warstwa ciemna: Kaszę jaglaną ugotuj w mleku migdałowym. Białka jaja ubij na sztywną pianę z ksylitolem zmielonym na pył. Wszystkie składniki (oprócz białek) zblenduj na gładką masę. Dodaj ubite białka, wymieszaj i piecz w piekarniku ok. 30-40 minut w temp. 180 st. C.
Warstwa jasna: Zmiksuj ser mascarpone i mleczko kokosowe. Do miksowanej masy stopniowo dodawaj masło orzechowe, orzeszki arachidowe i miód.
Przełóż na ostygnięte ciemne ciasto jasną masę. Odstaw do lodówki na ok. 1 h. Rozpuść czekoladę z mlekiem kokosowym. Do rozpuszczonej polewy dodaj serek mascarpone i energicznie mieszaj do uzyskania gładkiej masy. Polewę wylej na ciasto i odstaw do lodówki na kolejną godzinkę.

Po tym czasie, snickers będzie gotowy!

fit snikers

 ___________________________________________________________

Jak ułożyć jadłospis z przepisów na blogu?

Zobacz inne wpisy z działu: PRZEPISY. Ułóż pełnowartościowy i smaczny jadłospis z przepisów na blogu. Proponuję Ci:  

Korzystaj z moich przepisów, ciesz się zdrowiem i piękną sylwetką. W każdym przepisie masz podane BWT oraz ilość porcji jaka przypada na posiłek. Jadłospis bazowy ma 1520 kcal (4 posiłki), wystarczy że do drugiego lub trzeciego posiłku dodasz 180 kcal z owoców – otrzymasz dietę 1700 kcal. To wystarczająca ilość kalorii dla przeciętnej kobiety, mającej siedzący tryb życia i ćwiczącej nie więcej jak 2 razy w tym po 1 h. Możesz zwiększyć kaloryczność posiłków we własnym zakresie.

Zobacz: Jak ułożyć jadłospis z przepisów na blogu.

Komentarze (6)

  1. Właśnie zabrałam się za robienie tego ciasta i póki co warstwa ciemna wyszła mi zupełnie inna niż na powyższym zdjęciu, a robię zgodnie z przepisem. Zobaczymy jak będzie dalej. 😉

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Close

Zaloguj się

Close

Koszyk (0)

Koszyk jest pusty Brak produktów w koszyku