Stwórz dla siebie idealną dietę

Korzystaj z moich przepisów i każdego dnia, układaj z nich pyszny, zdrowy i pełnowartościowy jadłospis. Na tydzień, na miesiąc, na zawsze!

Długo zastanawiałam się nad tym jak dać Ci coś więcej niż tylko kolejny zbiór zdrowych przepisów. Zadałam sobie pytanie – dlaczego masz korzystać z moich przepisów? Wiadomo, że są smaczne, zdrowe i przygotowane z łatwodostępnych, wysokowartościowych składników, ale to może być dla Ciebie za mało… i ja to rozumiem! Dlatego z moich przepisów, w łatwy sposób ułożysz pełnowartościowy jadłospis z 4-5 posiłków o kaloryczności min. 1600 kcal, bo każda porcja dania w obrębie danego posiłku ma tyle samo kalorii i makoskładników.
Kiedy chcesz osiągnąć określone rezultaty sylwetkowe lub zdrowotne, musisz trzymać się określonych kryteriów i wiedzieć jak je wkomponować w jadłospis. Przykładowo: przepis na brownie z fasoli, został już przerobiony na każdy sposób i wcale się nie dziwię, bo to brownie jest mega smaczne! Ale jak wkomponować je w indywidualny jadłospis? Wiesz? No raczej nie bardzo… Z moimi ebookami, będziesz dokładnie wiedzieć ile kalorii i makroskładników ma dana porcja, co pozwoli Ci bez zastanowienia jeść odpowiednie ilości 🙂

Pakiet ebooków kulinarnych, pomoże Ci przygotować jadłospis nawet na cały miesiąc. W pakiecie:

  • ebook z przepisami na śniadania białkowo-tłuszczowe
  • ebook z przepisami na pełnowartościowe desery bez cukru i bez glutenu
  • mini ebook z przepisami obiadowymi
  • ebook z przepisami na zdrowe kolacje wegańskie i wegetariańskie
  • lista 100 kcal z węglowodanów
  • ebook z przepisami na pełnowartościowe koktajle potreningowe
  • oraz planer GRATIS!

Jak może wyglądać Twój jadłospis?

Bazowy jadłospis z ebooków ma 1520 kcal! Zawsze do drugiego lub 3 posiłku w ciągu dnia dodaj 150-200 kcal ze świeżych sezonowych owoców, co da Ci w sumie 1670-1720 kcal. Jeśli trenujesz, do jadłospisu włącz posiłek potreningowy. W pakiecie otrzymasz ode mnie 30 przepisów na koktajle potreningowe!!

Co dokładnie znajdziesz w ebookach kulinarnych?

sniadaniabt

ebook śniadania białkowo-tłuszczowe

eBook zawiera 30 zdrowych, unikalnych przepisów białkowo-tłuszczowych. Pyszne śniadania w formie koktajli, dań na słodko lub na słono. Wszystkie przepisy mają wartość kaloryczną około 350-400 kcal na porcję w zależności od makroskładników. Każdy posiłek ma odpowiedni stosunek makroskładników ok. 20 g białka, max 10 g węglowodanów oraz 30 g tłuszczów. Znajdziesz tu:

  • 10 odżywczych koktajli
  • 9 przepisów na słodkie śniadania – owsianki, gofry, czy ciasta
  • 11 przepisów na dania słone – omlety, kanapki, wegetariańskie placuszki.

eBook Desery pełnowartościowe bez cukru i bez glutenu

eBook zawiera pyszne przepisy na musy, ciasteczka, ciasta, desery w słoiku a’la bounty czy snickers, tartę twix i wiele innych pełnowartościowych deserów! Wszystkie przepisy mają wartość kaloryczną ok. 420 kcal na porcję. Desery mają odpowiedni stosunek makroskładników ok. 20 g białka, max 40 g węglowodanów oraz 20 g tłuszczów. Przepisy nie mają rafinowanego cukru, a ich substytuty są zdrowe! Te desery są wręcz idealnym rozwiązaniem na 2 śniadanie do pracy.

eBook Zdrowa kolacja

eBook zawiera 30 zdrowych, unikalnych przepisów na zdrowe kolacje wegetariańskie i wegańskie. Pyszne, lekkie zdrowe kolacje węglowodanowe w formie zup, dań na słodko lub na słono. Taka kolacja zadba o dobry sen, a także idealnie sprawdzi się w procesie odchudzania! Wszystkie przepisy mają wartość kaloryczną max. 300 kcal na porcję. Każdy posiłek ma odpowiedni stosunek makroskładników ok. max 10 g białka, 40 g węglowodanów oraz 10 g tłuszczów.

Znajdziesz tu:

  • 10 przepisów na zupy,
  • 10 przepisów na słodkie kolacje – ciasta, ciasteczka, puddingi,
  • 10 przepisów na dania słone – placuszki, kanapki, pieczone dania wegetariańskie.

mini eBook Zdrowy obiad

mini eBook zawiera TOP 10 najlepszych przepisów obiadowych z bloga o kaloryczności ok. 420 kcal i makroskładnikach B20 W40 T20. Pyszne obiady zapewnią Ci energię na drugą połowę dnia i dostarczą potrzebnych makroskładników w odpowiednich ilościach.

W sumie 100 pysznych przepisów!

Ale to nie wszystko co otrzymasz w pakiecie!

Dodatkowo otrzymasz 30 przepisów na koktajle po treningowe, planer do druku i gotowy jadłospis na tydzień.

Planer do druku zawiera:

  • Mapa celów na cały rok
  • Mapa misji
  • Szablon na mapę myśli
  • Szablon na Bucketlist 2021
  • Szablon na 12 wyzwań na 2021
  • Karta zdrowia z podstawowymi badaniami do wykonania w ciągu roku
  • Karta postępów treningowych – raport masy ciała i obwodów
  • Szablon – 100 dni do nowego nawyku
  • Zadania powtarzające się w cyklu miesięcznym
  • Zadania powtarzające się w cyklu tygodniowym
  • Zadania powtarzające się w cyklu dziennym
  • Planner miesięczny
  • Planner tygodniowy
  • Planner posiłków !!!
  • Karta afirmacji i wdzięczności w ujęciu codziennym i miesięcznym
  • Codzienna lista Self-Care w ujęciu tygodniowym
  • Happiness challenege – 30 rzeczy żeby poczuć się lepiej
  • 30 dni Self-Care challenge

Dlaczego powinnaś wybrać przepisy z moich ebooków?

Przepisy zawarte w ebookach są skrupulatnie przygotowane, wielokrotnie przetestowane i zawierają składniki o wysokiej gęstości odżywczej. Dzięki nim możesz cieszyć się dużą ilością wolnego czasu, zamiast spędzać go w kuchni! Większość przepisów nie zawiera glutenu, laktozy i przetworzonego cukru (słodki smak dają słodziki: ksylitol, erytrytol, miód, czasami syrop z agawy). Jadłospis możesz ułożyć także dla osoby z Hashimoto, przy insulinooporności i w innych dolegliwościach jelitowych. Od dziś, możesz przestać zastanawiać się co i ile zjeść, żeby nie było za dużo, za mało, za tłusto czy niezdrowo!

Dlaczego makroskładniki są ważniejsze niż kaloryczność?

Kaloryczność to za mało, bo kaloria, kalorii nie równa! To dostarczenie odpowiednich makroskładników w posiłkach pozwoli Ci zapewnić wszystkie niezbędne składniki pokarmowe do prawidłowego funkcjonowania Twojego organizmu.

Co więcej, musisz wiedzieć, że ważne jest także odpowiednie łączenie makroskładników. Ma to ogromne znaczenie dla metabolizmu i trawienia składników pokarmowych. Przykładowo, gdy mieszasz bardzo duże ilości tłuszczu z cukrem, bombardujesz trzustkę potrzebą wydzielania insuliny. Spożyty w nadmiarze tłuszcz zatrzymuje glukozę we krwi, bo mówiąc prosto – krew staje się „tłusta” i glukozie ciężej dotrzeć do komórek. Żeby usprawnić ten proces, Twój organizm produkuje jeszcze więcej insuliny! Osłabiasz przez to nadnercza, bo to one są odpowiedzialne za kontrolę trzustki w produkcji insuliny i glukagonu. A efekt jest taki, że głodzisz swoje komórki, bo nie mogą dostać w odpowiedniej ilości energii (glukozy). To najszybsza droga do insulinooporności i cukrzycy.

Dobrze jest odpowiednio zaplanować rozkład makroskładników w ciągu dnia dla Twojego zdrowia. Glikemia na czczo (poziom glukozy) powinna być około 80. Przy poziomie 90 już podejrzewamy, że jemy za tłusto lub źle łączymy makroskładniki w posiłkach. Przy cukrze 100 na czczo mamy cukrzycę, do której sami doprowadziliśmy i nie ważne, czy jesteśmy szczupli, czy otyli.

Jeśli chcesz w końcu przestać się martwić o to co i ile masz zjeść, wybierz moje ebooki z przepisami na każdy posiłek w ciągu dnia – słodkie lub słone dania do wyboru!

79,00  300,00 Kup teraz!

zdrowe-nawyki

Kilka słów o mnie

Nazywam się Renata Czarnota.

  • Od 2013 roku prowadzę bloga o zdrowym życiu, na którym znajdziecie mnóstwo zdrowych inspiracji.
  • W 2017 roku kończyłam kurs Dietetyki I oraz II stopnia oraz kurs suplementacji sportowej.
  • Na blogu udostępniam mnóstwo zdrowych przepisów i zdrowotnych porad opracowanych na podstawie dostępnych badań.
  • Na moich social media znajdziesz inspiracje dot. zdrowego życia, przemyślenia oraz DARMOWE bonusy takie jak ebooki i jadłospisy.
  • Zachęcam Cię do skorzystania z moich ebooków kulinarnych zawierających pełnowartościowe przepisy, które pomogą Ci w szybki sposób ułożyć jadłospis o kaloryczności 1500 – 1700 kcal. Sama korzystam z nich na co dzień! Możesz to sprawdzić na moim Insta 🙂

Rekomendacje

ZAMIAST 300 ZŁ ZAPŁACISZ TYLKO 79 ZŁ
Nie czekaj! Daj sobie szansę na zdrowie już dziś.

Czego możesz spodziewać się po przepisach?

  • Są proste i w większości szybkie w przygotowaniu. Nie przejmuj się, jeśli nie masz doświadczenia w kuchni, każdy krok jest dokładnie opisany.
  • Bazują na zdrowych, łatwodostęnych produktach, w tym przede wszystkim na warzywach i owocach. Musisz spróbować ciasta z kalafiora, brownie z buraka, kokosowej owsianki, czy pieczonych warzyw!
  • Przepisy zawierają informacje o makroskładnikach, czyli ilości białka, tłuszczu i węglowodanów, podana jest liczba porcji oraz czas przygotowania, co powinno ułatwić Ci wybór dania w zależności o dostępności Twojego czasu.
  • Mają stałą kaloryczność na porcję, dzięki temu łatwo uwzględnisz je w swojej diecie.
  • Najczęściej pojawiające się produkty to: łatwodostępne warzywa, mąki bezglutenowe (ryżowa, jaglana, ziemniaczana), kasza jaglana, jajka, kakao, słodziki – ksylitol lub erytrytol, owoce i odżywka białkowa.

79,00  300,00 Kup teraz!

FAQ - najczęściej zadawane pytania

Jak ułożyć jadłospis z ebooków?

Standardowy jadłospis składa się z 4 posiłków o odpowiednich proporcjach BWT:

  • śniadanie B20 W0-10 T30
  • II śniadanie (desery) B20 W40 T20
  • obiad B20 W40 T20
  • kolacja B0-10 W40 T20

W sumie otrzymujesz jadłospis 1570 kcal – to baza dla Twojej diety, jeśli dodasz do drugiego lub trzeciego posiłku 200 kcal z owoców, warzyw lub innych produktów otrzymasz pełnowartościowy, zdrowy jadłospis o kaloryczności 1770 kcal, czyli optymalne zapotrzebowanie dla kobiety o umiarkowanej aktywności.

Co zrobić jeśli potrzebuję więcej kalorii?

Stwórz jadłospis na 5 posiłków lub zwiększ zjadane porcje! Wszystko w łatwy sposób dopasujesz do swojej diety korzystając z makroskładników podanych w przepisach. Każdy 1 g białka lub węglowodanów to 4 kcal, a każdy 1 g tłuszczu to 9 kcal.

Czy przepisy są wegańskie?

Przepisy zawarte w ebookach są wegańskie, wegetariańskie i semiwegetariańskie – zawierające drób lub krewetki. Najwięcej jednak jest przepisów wegetariańskich.

W jakim formacie są ebooki?

Format pliku to PDF obsługiwany przez darmowe programy do przeglądania i odczytu. Nie jest potrzebny specjalny czytnik. Ebook możesz otworzyć na każdym urządzeniu i zapisać na swój użytek na dowolnej ilości urządzeń.

Jak szybko dostanę ebooki po płatności?

Dostawa drogą elektroniczną na podany w zamówieniu adres e-mail jest natychmiastowa. Automatycznie po zaakceptowanej płatności dostaniesz email potwierdzający zamówienie i zawierający linki do pobrania ebooków. W przypadku, kiedy dokonałeś płatności i nie otrzymałeś maila, koniecznie sprawdź SPAM!

Linki do pobrania e-booków są aktywne przez 30 dni od momentu zakupu. W tym czasie, zapisz e-booki na swoich urządzeniach.

PRAWA AUTORSKIE CHRONIĄCE PRODUKT: Zgodnie z prawem autorskim wszystkie materiały elektroniczne do pobrania z platformy (e-book, przepisy, szablony, tapety) służą jedynie do własnego użytku osoby, która je zakupiła i  widnieje w systemie sprzedażowym. Przekazywanie osobom trzecim i kopiowanie jest niezgodne z prawem.

Stylowo i Zdrowo

Blog o zdrowiu