Zdrowy jadłospis na tydzień - Zdrowy styl życia Stylowo i Zdrowo
Zdrowy dietetyczny jadlospis na caly dzien

Zdrowy jadłospis na tydzień

zdrowy jadłospis na tydzień
Zdrowy jadłospis na tydzień! Zachęcam Cię do skorzystania z mojego tygodniowego zdrowego jadłospisu, znajdziesz w nim smaczne, zdrowe i proste przepisy. Zdradzę Ci jak zorganizować czas i prace w kuchni, żeby przygotowanie posiłków zajęło Ci jak najmniej czasu.
 

Zdrowy jadłospis na tydzień

ZDROWY JADŁOSPIS NA PONIEDZIAŁEK
  • jogurt + granola
  • sałatka z kurczakiem 
  • Warzywne kotleciki z komosą ryżową (przepis z piątku)
  • Omlet z 2 jajek + warzywa (pomidor, ogórek, papryka itp.) + kromka chleba
 
  • Jajecznica z warzywami
  • Pudding z nasion chia z musem truskawkowy
  • Grillowany indyk z naturalnym ryżem i warzywami na parze
  • Zupa krem brokułowa
 
  • Płatki owsiane z owocami i mlekiem
  • Zielone pierożki + 1/2 grapefruita
  • Kurczak z warzywami i ryżem
  • Zupa krem brokułowa
 
  • Twaróg z suszonymi pomidorami i bazylią + chleb 40g
  • Naleśniki z twarogiem
  • Pulpety drobiowe w sosie pomidorowym z kaszą gryczaną i kapustą kiszoną
  • Zielony koktajl
 
  • Koktajl ananasowy z kaszą jaglaną
  • Warzywne kotleciki z komosą ryżową
  • Łosoś z piekarnika + puree z ciecierzycy
  • Kanapka z jajkiem i warzywami
 
ZDROWY JADŁOSPIS SOBOTA
  • Naleśniki z twarogiem (przepis z czwartku)
  • Super kanapka: 100 g filet rybny pieczony, warzywa
  • Pulpety drobiowe w sosie pomidorowym z kaszą gryczaną i kapustą kiszoną (przepis z czwartku)
  • Zielone pierożki + 1/2 grapefruita (przepis ze środy)
 
ZDROWY JADŁOSPIS NIEDZIELA
  • Gofry: Białka 2 jajek ubijamy na sztywno z łyżką ksylitolu/syropu z agawy, w drugiej misce miksujemy na gładką masę szklankę mąki razowej żytniej/pszennej, 3/4 szkl. mąki pszennej, 1/2 szkl. rozpuszczonego oleju kokosowego, 1/2 szkl. wody gazowanej, i 3/4 szkl. mleka sojowego, żółtka jaj. Łączymy obie masy delikatnie łyżką i pieczemy w dobrze rozgrzanej gofrownicy.
  • Koktajl wielowarzywny
  • Weekendowe danie z kurczakiem i frytkami…. z selera.
  • Koktajl z łyżką masła orzechowego, 100 g chudego twarogu, łyżka ksylitolu, łyżka płatków owsianych

Tabela Jadłospis na cały tydzień

 
 
Jadłospis na cały tydzień
 
W tabeli, kolorami zaznaczyłam te same dania lub powtarzające się w ciągu tygodnia składniki. Niektóre posiłki jak np.: warzywne kotleciki, zielone pierożki, naleśniki z twarogiem, czy pulpety drobiowe w sosie pomidorowym możemy przygotować wcześniej i zamrozić. Jednego dnia gotujesz hurtem, jednego dnia zmywasz konkretną ilość naczyń, jednego dnia poświęcasz kilka godzin na przygotowanie jedzenia na cały tydzień. Zamrażasz odpowiednie porcje na każdy dzień. I gotowe.
 
To jest moja propozycja, wykorzystaj ją w całości lub części. A jeśli masz ochotę sama ułożyć sobie zdrowy jadłospis na cały tydzień korzystając z bloga.

_______________________________________________________

Zobacz inne wpisy z działu: PRZEPISY. Ułóż pełnowartościowy i smaczny jadłospis z przepisów na blogu. Proponuję Ci:  

Korzystaj z moich przepisów, ciesz się zdrowiem i piękną sylwetką. W każdym przepisie masz podane BWT oraz ilość porcji jaka przypada na posiłek. Jadłospis bazowy ma 1520 kcal (4 posiłki), wystarczy że do drugiego lub trzeciego posiłku dodasz 180 kcal z owoców lub te przekąski poniżej 150 kcal – otrzymasz dietę ok. 1700 kcal. To wystarczająca ilość kalorii dla przeciętnej kobiety, mającej siedzący tryb życia i ćwiczącej nie więcej jak 2 razy w tym po 1 h. Możesz zwiększyć kaloryczność posiłków we własnym zakresie.

Zobacz: Jak ułożyć jadłospis z przepisów na blogu.

Nie chcesz tracić czasu na przygotowanie zdrowego jadłospisu na tydzień?

Dołącz do Programu Odżywianie Systemowe i jedz codziennie zdrowe posiłki o odpowiedniej kaloryczności bez liczenia kalorii, a nawet zdrowe alternatywy fast foodów! Co więcej, nie musisz planować z tygodniowym wyprzedzeniem, bo cały system odżywiania skonstruowany jest tak, że znajdziesz w nim bardzo proste i szybkie posiłki, z produktów, które aktualnie masz w domu. Możesz przygotować posiłki na kilka dni do przodu, możesz posiłki zamarżać na przyszłość! Ten system żywienia jest zdrowy, pyszny i łatwy do wprowadzenia! Co więcej – znajdziesz w nim przepisy oparte na produktach o wysokiej gęstości, a połączenia produktów o wysokim ładunku energetycznym z produktami o niskim łądunku energetycznym zapewni Ci poczucie sytości na długo.

Komentarze (17)

  1. Ehhh ostatnio odeszłam od koktajli..a przecież są takie zdrowe!!!! Jakoś nie miałam na nie ochoty…kojarzą mi się bardziej chyba z latem…ale…muszę się przełamać…bo wiem jak mi smakowały…to raz…a dwa…jak już wcześniej wspomniałam są mega zdrowe…

    1. Postaram się przygotować propozycję z rozgrzewającymi koktajlami, ale nie ukrywam, że zimą wolę gorące zupy krem.
      W koktajlach ważne jest połączenie warzyw i owoców, czasami smaki mogą nie odpowiadać. Trzeba po prostu znaleźć swoje smaki 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Close
Zaloguj się
Close
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.