Zdrowe pralinki bez cukru jarmużowo-pomarańczowe - Zdrowy styl życia Stylowo i Zdrowo
kuleczki pralinki jarmuzowe

Zdrowe pralinki bez cukru jarmużowo-pomarańczowe

Dzisiaj będzie krótki, ale treściwy wpis. Mam dla Was prawdziwą bezcukrową bombę! Zielone pralinki jarmużowo-pomarańczowe obtoczone w pistacjach. Mój autorski przepis. Nie spodziewałam się, że to wyjdzie aż tak dobrze! Chyba tęsknie za wiosną, stąd ta zieleń na talerzu..

Zdrowe pralinki bez cukru

Składniki:
0,5 szkl (ok. 100g) kaszy jaglanej
szkl. (ok. 250 ml) świeżo wyciśniętego soku z jarmużu i pomarańczy
1 łyżka mąki ryżowej (można pominąć w przypadku większej ilości kaszy jaglanej)
1 łyżka syropu z agawy (również można pominąć, sok nada odpowiedniej słodyczy)
pistacje do obtoczenia kuleczek
Przepis:
Kaszę jaglaną przed ugotowaniem prażymy na suchej patelni, pozwoli to pozbyć się goryczki.
Następnie kaszę jaglaną gotujemy do miękkości w świeżo wyciskanym soku. Do ugotowanej kaszy jaglanej dodajemy pozostałe składniki: mąkę ryżową i syrop z agawy. Wszystko blendujemy na gładką masę i odstawiamy na chwilę do przestygnięcia.
Z lekko ciepłej masy lepimy kulki i obtaczamy w zmielonych pistacjach. Odstawiamy na kilka godzin do lodówki.
Smacznego!

Komentarze (9)

  1. Twój przepis mnie zachwycił! Brakuje mi kilku składników, więc zaraz wyślę męża do sklepu 😉 (bo sama jestem uziemiona w domu z noworodkiem)
    Pozdrawiam imienniczkę 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Close
Zaloguj się
Close
Koszyk (0)

Brak produktów w koszyku. Brak produktów w koszyku.